Tabor:Lw-00615: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00615 na Tabor:Lw-00615, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Zbiersk | |Ostatnie stacjonowanie=Zbiersk | ||
|Użytkownik=SKPL Cargo sp. z o.o. | |Użytkownik=SKPL Cargo sp. z o.o. | ||
− | |Właściciel= | + | |Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Pleszew |
|Kolej=Kaliska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Kaliska Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą. | |Uwagi=W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą. |
Aktualna wersja na dzień 19:45, 20 gru 2019
<<< A20D-P
A20D-P 25192
Stan: sprawna
Rok produkcji
1986
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
MBxd2-216
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Zbiersk
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Kaliska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
SKPL Cargo sp. z o.o.
Właściciel
Urząd Miasta i Gminy Pleszew
Stacjonowanie
Opalenica Wąskotorowa | 1986 | - | 1996 |
Śmigiel | 1996 | - | 1999 |
Pleszew Miasto | 1999 | - | 2018 |
Zbiersk | 2018 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-216 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.
Szczegółowy opis i uwagi
Posiada charakterystyczne barwy SKPL. Obsługuje codzienne pociągi Pleszew Miasto - Pleszew Wąskotorowy. Prawdopodobnie przed trafieniem do Pleszewa mógł stacjonować w Kaliszu Wąsk., ale i tak nie był tam używany - brak wystarczających danych aby to uwiarygodnić.
3 grudnia 2018 przewieziony z Pleszewa do Zbierska.