Tabor:Lw-00288: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=nieznany | |Ostatni typ silnika=nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane | |Ostatnie stacjonowanie=nieznane | ||
− | |Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a | + | |Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny. |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2008|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Hunedoara|1976|2008}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 22:42, 9 kwi 2019
<<< L45H
L45H 23126
Stan: nieznany
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
L45H-070
Aktualny rozstaw
760 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
nieznane
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
nieznany
Stacjonowanie
Crişcior (Rumunia) | 2008 | - | b/d |
Hunedoara | 1976 | - | 2008 |
Rozstaw
760 mm | 1976 | - | b/d |
Oznaczenie
L45H-070 | 1976 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23125 może być błędny.