Tabor:Lw-00193: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane
+
|Ostatnie stacjonowanie=CFI Moroeni
 
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany.
 
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFI Moroeni|2009}}{{Lw stacjonowanie|CFI Hunedoara|1976|2009}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFI Moroeni|2009}}{{Lw stacjonowanie|CFI Hunedoara|1976|2009}}

Wersja z 22:52, 9 kwi 2019


<<< L45H

L45H 23126

Stan: nieznany

Rok produkcji

1976

Producent

FAUR

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

L45H-071

Aktualny rozstaw

760 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

CFI Moroeni

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

nieznany

Stacjonowanie

CFI Moroeni 2009 - b/d
CFI Hunedoara 1976 - 2009

Rozstaw

760 mm 1976 - b/d

Oznaczenie

L45H-070 1976 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany.

Galeria

Źródła