Tabor:Lw-01112: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Huta | + | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Baildon |
|Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice | |Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1964|do roku kasacji}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}} | ||
}} | }} |
Wersja z 21:56, 3 wrz 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1570
Stan: złom
Rok produkcji
1964
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Baildon
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Huta Baildon | 1964 | - | do roku kasacji |
Rozstaw
785 mm | 1964 | - | do roku kasacji |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła