Tabor:Lw-01382: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1 | |Ostatni typ silnika=SW-266/L1 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński | |Użytkownik=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński | ||
|Właściciel=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński | |Właściciel=Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński |
Wersja z 18:00, 26 lis 2019
<<< WLp50
WLp50 001
Stan: nieznany
Rok produkcji
1989
Producent
Z.N.T. i S. Brzesko
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW-266/L1
Użytkownik
Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński
Właściciel
Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego Krupiński | 1989 | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1989 | - | Obecnie |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła