Tabor:Lw-01425: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Literówka) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=12V1416A | |Ostatni typ silnika=12V1416A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Przemysł | |Ostatnie stacjonowanie=Przemysł | ||
− | |Uwagi=Prototypowy egzemplarz będący | + | |Uwagi=Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|PKP|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|PKP (służba drogowa)|b/d|197*}}{{Lw stacjonowanie|Przemysł|197*|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|PKP|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|PKP (służba drogowa)|b/d|197*}}{{Lw stacjonowanie|Przemysł|197*|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM31-001|1966|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM31-001|1966|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1966|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1966|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 19:35, 12 lip 2019
<<< 401D
401D 001
Stan: nieznany
Rok produkcji
1966
Producent
Fablok
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
SM31-001
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przemysł
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
12V1416A
Stacjonowanie
PKP | 1966 | - | b/d |
PKP (służba drogowa) | b/d | - | 197* |
Przemysł | 197* | - | b/d |
Rozstaw
1435 mm | 1966 | - | b/d |
Oznaczenie
SM31-001 | 1966 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła