Tabor:Lw-01495: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Zakłady | + | |Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu|1967|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie||1967|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie||1967|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 19:44, 28 sie 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1870
Stan: nieznany
Rok produkcji
1967
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | 1967 | - | b/d |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | b/d |
Oznaczenie
1967 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła