Tabor:Lw-02097: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=2332 |Rok produkcji=1975 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2332...") |
(uzup.) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=2332 | |Numer=2332 | ||
|Rok produkcji=1975 | |Rok produkcji=1975 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Rok odstawienia=2001 |
+ | |Ostatnie oznaczenie=6 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
− | |Uwagi=Numer zakładowy 6. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Uwagi=Numer zakładowy 6. Zmodernizowana do standardu WLs50M1. | ||
+ | |Opis=Numer zakładowy 6 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref> "Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1975|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1975|b/d}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|6|1975|2001}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 13:18, 8 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2332
Stan: nieznany
Rok produkcji
1975
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
6
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Huta Miedzi "Głogów I" | 1975 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1975 | - | b/d |
Oznaczenie
6 | 1975 | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 6. Zmodernizowana do standardu WLs50M1.
Szczegółowy opis i uwagi
Numer zakładowy 6 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001[1]