Tabor:Lw-00051: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Spała | |Ostatnie stacjonowanie=Spała | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Tartak w | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Tartak w Sułowie Milickim|1973|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Sułów Milicki|b/d|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|nadal}} | ||
}} | }} |
Wersja z 22:31, 24 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 2268
Stan: pomnik
Rok produkcji
1973
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Pomnik
Aktualne oznaczenie
WLs50-2268
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Spała
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Tartak w Sułowie Milickim | 1973 | - | b/d |
Sułów Milicki | b/d | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1973 | - | nadal |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła