Tabor:Lw-01982: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia" |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia" | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia"}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1054|1960|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1054|1960|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 22:46, 22 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 1054
Stan: nieznany
Rok produkcji
1960
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs40-1054
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1960 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-1054 | 1960 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła