Tabor:Lw-00054: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=wg. innych źródeł Cegielnia Patoka
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"|b/d|1994}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"|b/d|1994}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|65|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|65|b/d|b/d}}

Wersja z 20:22, 25 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 237

Stan: złom

Rok produkcji

1956

Producent

nieznany

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

65

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy" b/d - 1994

Rozstaw

600 mm b/d - b/d

Oznaczenie

65 b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

wg. innych źródeł Cegielnia Patoka

Galeria

Źródła

Marek Malczewski. Kolej zakładowa w Mątwach. „Świat Kolei”. 28, ss. 12-13, 1995. Łódź: Emi-Press. ISSN 1231-1804.