Tabor:Lw-01176: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Osinki" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Osinki" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |||
− | |||
|Opis=Dane według<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> (rok budowy 1955 budzi wątpliwości - lokomotywy o późniejszych numerach produkowano według tego źródła w 1954 roku) | |Opis=Dane według<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> (rok budowy 1955 budzi wątpliwości - lokomotywy o późniejszych numerach produkowano według tego źródła w 1954 roku) | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Osinki" | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Osinki"|1955|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-172|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-172|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:23, 20 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 172
Stan: złom
Rok produkcji
1955
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs40-172
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Osinki"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia "Osinki" | 1955 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1955 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-172 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Dane według[1] (rok budowy 1955 budzi wątpliwości - lokomotywy o późniejszych numerach produkowano według tego źródła w 1954 roku)
Galeria