Tabor:Lw-01479: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=550 mm
 
|Ostatni rozstaw=550 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego “Silesia”
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego “Silesia”|b/d|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia"|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1743|1965|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1743|1965|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|550 mm|1965|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|550 mm|1965|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:09, 22 lut 2020


<<< WLs50

WLs50 1743

Stan: nieznany

Rok produkcji

1965

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1743

Aktualny rozstaw

550 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Silesia" b/d - b/d

Rozstaw

550 mm 1965 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1743 1965 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła