Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Pomnik |
|Producent=ZNTK Poznań | |Producent=ZNTK Poznań | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
|Numer=1697 | |Numer=1697 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1965 |
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1697 |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18 |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | |Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | ||
− | |Właściciel= | + | |Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy |
− | |Uwagi= | + | |Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. |
− | + | Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. | |
− | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy | + | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy. |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | ||
Linia 23: | Linia 23: | ||
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | |Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | ||
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | |Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | ||
+ | |Foto4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2.JPG | ||
+ | |Opis4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2 | ||
+ | |Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG | ||
+ | |Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3 | ||
+ | |Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 4.JPG | ||
+ | |Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 4 | ||
}} | }} | ||
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę | * Informacje zebrane przez Artura Labuddę |
Wersja z 09:35, 19 sty 2021
<<< WLs50
WLs50 1697
Stan: pomnik
Rok produkcji
1965
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Pomnik
Aktualne oznaczenie
WLs50-1697
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bydgoszcz, ul. Olowiana 18
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Właściciel
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) | 1965 | - | 2006 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.
Galeria
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę