Tabor:Lw-02637: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Warsztaty Kujawskich Kolei Wąskotorowych w Krośniewicach |Typ=Gospodarczy |Numer=brak |Rok produkcji=1933 |Ostatnie ozna...") |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane | |Ostatnie stacjonowanie=nieznane | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Opis=Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. | + | |Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. |
W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. Dalszy los nieznznay. | W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. Dalszy los nieznznay. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1934|?}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1934|?}} |
Wersja z 19:10, 1 maj 2020
<<< Gospodarczy
Gospodarczy brak
Stan: nieznany
Rok produkcji
1933
Producent
Warsztaty Kujawskich Kolei Wąskotorowych w Krośniewicach
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
nieznane
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
PZInż BLD 100
Stacjonowanie
Krośniewice | 1934 | - | ? |
Rozstaw
750 mm | 1934 | - | ? |
Oznaczenie
01 | 1934 | - | 1947 |
Cx1501 | 1947 | - | ? |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. Dalszy los nieznznay.
Galeria
Źródła