Tabor:Lw-02638: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych |Typ=Gospodarczy |Numer=brak |Rok produkcji=1934 |Rok złomowania=1940 |Ostatnie ozn...")
 
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Opis=Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku.
+
|Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku.
 
Tzw. "Świnka".
 
Tzw. "Świnka".
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Grójec|1934|1939}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1939|1940}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Grójec|1934|1939}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1939|1940}}

Wersja z 19:10, 1 maj 2020


<<< Gospodarczy

Gospodarczy brak

Stan: złom

Rok produkcji

1934

Producent

Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych

Stan

Złom

Rok złomowania

1940

Ostatnie oznaczenie

201

Ostatni rozstaw

1000 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Chevrolet wz. 1939

Stacjonowanie

Grójec 1934 - 1939
Piaseczno Miasto 1939 - 1940

Rozstaw

1000 mm 1934 - 1940

Oznaczenie

201 1934 - 1940

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku. Tzw. "Świnka".

Galeria

Źródła