Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=F1L 712
 
|Ostatni typ silnika=F1L 712
 
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
 
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Prywatny właściciel
 
|Użytkownik=Prywatny właściciel
 
|Właściciel=Prywatny właściciel
 
|Właściciel=Prywatny właściciel
Linia 26: Linia 27:
 
|Foto6=20180512 122738.jpg
 
|Foto6=20180512 122738.jpg
 
|Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę)
 
|Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę)
 +
|Foto7=DSC03984.JPG
 +
|Opis7=maj 2020
 
}}
 
}}

Wersja z 20:14, 3 maj 2020


<<< DL6

DL6 2143

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1958

Producent

Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

F1L 712

Użytkownik

Prywatny właściciel

Właściciel

Prywatny właściciel

Stacjonowanie

Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg 1958 - 1972
A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste 1972 - 1990?
Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic 1990? - 2016
Prywatny właściciel 2016 - obecnie

Rozstaw

600mm 1958 - obecnie

Oznaczenie

brak 1958 - 1972
zakładowy nr 27 1972 - 1990?
zakładowy nr 2 1990? - 2016

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła