Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=F1L 712 | |Ostatni typ silnika=F1L 712 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Prywatny właściciel | |Użytkownik=Prywatny właściciel | ||
|Właściciel=Prywatny właściciel | |Właściciel=Prywatny właściciel | ||
Linia 26: | Linia 27: | ||
|Foto6=20180512 122738.jpg | |Foto6=20180512 122738.jpg | ||
|Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę) | |Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę) | ||
+ | |Foto7=DSC03984.JPG | ||
+ | |Opis7=maj 2020 | ||
}} | }} |
Wersja z 20:14, 3 maj 2020
<<< DL6
DL6 2143
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1958
Producent
Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
F1L 712
Użytkownik
Prywatny właściciel
Właściciel
Prywatny właściciel
Stacjonowanie
Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg | 1958 | - | 1972 |
A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste | 1972 | - | 1990? |
Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic | 1990? | - | 2016 |
Prywatny właściciel | 2016 | - | obecnie |
Rozstaw
600mm | 1958 | - | obecnie |
Oznaczenie
brak | 1958 | - | 1972 |
zakładowy nr 27 | 1972 | - | 1990? |
zakładowy nr 2 | 1990? | - | 2016 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła