Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/Tabelki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(etap)
Linia 1: Linia 1:
 
+
} {
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
! colspan="8" | Dwuosiowa lokomotywa „Tank Frame” dla Jayme Arthur Marques z Afryki
 
! colspan="8" | Dwuosiowa lokomotywa „Tank Frame” dla Jayme Arthur Marques z Afryki

Wersja z 10:07, 5 cze 2020

} {

Dwuosiowa lokomotywa „Tank Frame” dla Jayme Arthur Marques z Afryki
Typ: 4-6-C, 15 Oznaczenie: REDORNABO
Szerokość toru 600 mm Kolumna 3 123123123 Kolumna 4 Kolumna 5 Kolumna 6
Kolumna 1 Kolumna 2    Kolumna 3 Kolumna 4 Kolumna 5 Kolumna 6
Stacye W r. 1901 W r. 1891
razem
Przyrost
w ciągu
10 lat
Uwagi
pociągów
par
wywie-
ziono
przywie-
ziono
razem
dale-
kich
pod-
miejsk.
tysięcy podróżnych %
Dworce osobowe              
1) Dr. żel. Warszawsko–Wiedeńskiej { 9 1) 7   981   989   1970   783   151   { 1) Do Sosnowic i Granicy.
6 2) 2) Do Aleksandrowa.
2) Dr. żel. Petersburskiej   3   5   474   470   944   380   148    
 
3) Warszawa Kowelska }
dr. żel.
Nadwiśl.
{ 2 3) 1   771   763   1534   482   218   { 3) Do Mławy.
6 4) 4) Do Kowla.
4) Warszawa Brzeska   6   –   411   361   772   320   141    
 
5) Praga Nadwiślańska     –   9   17   26   59   -127    
 
6) Droga żelazna Obwodowa     5   56   46   102   10   920