Tabor:Lw-00579: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Przewóz lokomotywy) |
|||
| Linia 8: | Linia 8: | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
|obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:seria|CEM.ODRA-Lyd2]]-05 | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:seria|CEM.ODRA-Lyd2]]-05 | ||
| − | |obecne_stacjonowanie = | + | |obecne_stacjonowanie = [[Koszalin wąskotorowy]] |
|typ_silnika = | |typ_silnika = | ||
|1_rozstaw_fabryczny = 1000 mm | |1_rozstaw_fabryczny = 1000 mm | ||
Wersja z 11:12, 14 wrz 2013
| L30H 24365 | |
| Rok produkcji | 1981 |
| Stan | odstawiony
|
| Obecne oznaczenie | CEM.ODRA-Lyd2-05 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Koszalin wąskotorowy |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 1000 mm | 1981
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Cementownia Odra Opole | 1981 - 2013 |
| Koszalin wąskotorowy | od 2013
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| CEM.ODRA-Lyd2-05 | od 1981
|
| Po zderzeniu z ciężarówką trafiła na naprawę w Nowym Sączu,Kolor czerwony | |
Lokomotywa została przekazana przez Cementownię Odra do Opolskiego sztabu Wielkiej Orkiesty Świątecznej Pomocy, a następnie wylicytowana przez Towarzystwo Miłośników Koszalińskiej Wąskotorówki. Została przewieziona do Koszalina 13 września 2013 roku wraz z czterema samowyładowczymi wagonami pochodzącymi z cementowni.
Źródła