Tabor:Lw-00128: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 17: | Linia 17: | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1969|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1969|nadal}} | ||
|Grafika=Wrak Lxd2.jpg | |Grafika=Wrak Lxd2.jpg | ||
− | |Opis grafiki=Wrak Lxd2-453 | + | |Opis grafiki=Wrak Lxd2-453 przed lokomotywownią Piaseczno Miasto. 30.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński |
|Foto1=Wrak totalny 😏.jpg | |Foto1=Wrak totalny 😏.jpg | ||
− | |Opis1=Wrak Lxd2-453 | + | |Opis1=Wrak Lxd2-453 przed lokomotywownią Piaseczno Miasto. 30.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński |
}} | }} |
Wersja z 11:35, 23 gru 2021
<<< L45H
L45H 20855
Stan: wrak
Rok produkcji
1969
Producent
FAUR
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
Lxd2-453
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Grójecka Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Piaseczno Miasto | 1970 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1969 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-453 | 1969 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na kolej grójecką dopiero w 1971 r.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 20855 została wyprodukowana dla PKP w roku 1969. Nadano jej oznaczenie Lxd2-453. Została przydzielona do pracy na Grójeckiej kolei dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Została odstawiona prawdopodobnie w roku 1996, gdy PKP zawiesiło przewozy towarowe na GrKD. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei. Niestety lokomotywa do tej pory nie doczekała się przejęcia przez obecny zarząd GrKD, przywrócenia do ruchu lub odmalowania, niszczeje więc na tyłach lokomotywowni Piaseczno Miasto.