Tabor:Lw-01115: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=TRI RAIL Tyczyn |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych |
Wersja z 14:40, 20 lut 2022
<<< 2WLs50
2WLs50 2244
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1973
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
2Wls50-2244 "Wisienka"
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
TRI RAIL Tyczyn
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie | 1973 | - | 2010 |
Rudy | 2010 | - | 2018 |
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) | 2018 | - | 2018 |
TRI RAIL Tyczyn | 2018 | - | nadal |
Rozstaw
800mm | 1973 | - | 2018 |
750mm | 2018 | - | Obecnie |
Oznaczenie
brak | b/d | - | obecnie |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi