Tabor:Lw-00479: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H6 | |Ostatni typ silnika=Wola H6 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych |
Wersja z 14:39, 20 lut 2022
<<< WLs180
WLs180 42
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1972
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs180-42
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H6
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Elektrownia Miechowice | 1972 | - | 1975 |
Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" | 1975 | - | 2003 |
Rudy | 2003 | - | 2005 |
Stanica | 2005 | - | 2007 |
nieznane | 2007 | - | 2008 |
Firma "Tabor" | 2008 | - | 2017 |
Bachórz | 2016 | - | 2019 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 2019 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1972 | - | 2013 |
750 mm | 2013 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs180-42 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Zmiany rozstawu z 785 na 750 dokonano w roku 2013 w firmie "Tabor"
Galeria
Źródła