Tabor:Lw-02060: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Odstawiona |
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Typ=2WLs50 | |Typ=2WLs50 |
Aktualna wersja na dzień 01:18, 21 sty 2023
<<< 2WLs50
2WLs50 1680
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
2WLs50-1680
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Dynów
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW266/L1
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica" | 1965 | - | 2022 |
Dynów | 2022 | - | Nadal |
Rozstaw
750 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1680 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Wersja M3
Szczegółowy opis i uwagi
Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60.
Galeria
Źródła