Tabor:Lw-02477: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepszenia) |
(drobne ulepszenia) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
+ | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA | ||
|Uwagi=Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | |Uwagi=Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1 | ||
− | |Opis=Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref> "Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37</ref> | + | |Opis=Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001<ref>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref> |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|bd.|1962|bd.}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|bd.|1962|bd.}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1971?|2001}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|11|bd.|2001}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|11|bd.|2001}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 11:34, 9 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 1247
Stan: nieznany
Rok produkcji
1962
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
11
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Huta Miedzi "Głogów I"
Właściciel
KGHM Polska Miedź SA
Stacjonowanie
bd. | 1962 | - | bd. |
Huta Miedzi "Głogów I" | 1971? | - | 2001 |
Rozstaw
600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
11 | bd. | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Numer zakładowy 11 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Skasowana 28. 11. 2001[1]