Tabor:Lw-01929: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzup.) |
(kolejność stacjonowania. To Różewo i Radzymin to może być błąd) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Opis=Rok 1960 (zgodny z zakresem numeracji) i początkowy przydział do cegielni "Radymno" według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; według innych informacji rok 1964. | |Opis=Rok 1960 (zgodny z zakresem numeracji) i początkowy przydział do cegielni "Radymno" według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; według innych informacji rok 1964. | ||
Na początku roku 1990 lokomotywa przybyła do Marek ze zlikwidowanej kolei cegielnianej w Radzyminie<ref>[[Biblioteka:A-04486]]</ref> | Na początku roku 1990 lokomotywa przybyła do Marek ze zlikwidowanej kolei cegielnianej w Radzyminie<ref>[[Biblioteka:A-04486]]</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia " | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Radymno"|1960}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Różewo"|b/d|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Marki"|1990|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1089|1964|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1089|1964|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 13:32, 10 wrz 2022
<<< WLs40
WLs40 1089
Stan: nieznany
Rok produkcji
1960
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs40-1089
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Marki"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Radymno" | 1960 | - | b/d |
Cegielnia "Różewo" | b/d | - | 1990 |
Cegielnia "Marki" | 1990 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1964 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-1089 | 1964 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Rok 1960 (zgodny z zakresem numeracji) i początkowy przydział do cegielni "Radymno" według B. Pokropińskiego[1]; według innych informacji rok 1964. Na początku roku 1990 lokomotywa przybyła do Marek ze zlikwidowanej kolei cegielnianej w Radzyminie[2]
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 159
- ↑ Biblioteka:A-04486