Tabor:Lw-00485: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Stan=W trakcie remontu
 
|Stan=W trakcie remontu
 +
|Producent=ZASTAL Zielona Góra
 
|Typ=WLs180
 
|Typ=WLs180
 
|Numer=5
 
|Numer=5
 
|Rok produkcji=1969
 
|Rok produkcji=1969
|Ostatnie oznaczenie=WLs180-4
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs180-5 „Laleczka”
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=Wola H6
 
|Ostatni typ silnika=Wola H6

Wersja z 22:50, 10 wrz 2022


<<< WLs180

WLs180 5

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1969

Producent

ZASTAL Zielona Góra

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

WLs180-5 „Laleczka”

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Tabor Dębica

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H6


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Huta Pokój 1969 - 1987
Cementownia Groszowice 1987 - 1998
nieznane 1998 - 2005
Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" 2005 - 2020
Tabor Dębica 2020 - Nadal

Rozstaw

785 mm 1969 - 1998
750 mm 1969 - nadal

Oznaczenie

WLs180-05 1969 - 2005
6 1969 - 1987
8 1987 - 1998
WLs180-4 2005 - nadal
WLs180-5 „Laleczka” 2022 - nadal

Dodatkowe informacje

  • W Hucie Pokój nr zakładowy 6
  • W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8
  • W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła