Tabor:Lw-00485: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
 
Linia 7: Linia 7:
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs180-5 „Laleczka”
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs180-5 „Laleczka”
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
|Ostatni typ silnika=Wola H6
+
|Ostatni typ silnika=Wola Henschel 14H6
 
|Ostatnie stacjonowanie=Tabor Dębica
 
|Ostatnie stacjonowanie=Tabor Dębica
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska

Aktualna wersja na dzień 01:27, 21 sty 2023


<<< WLs180

WLs180 5

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1969

Producent

ZASTAL Zielona Góra

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

WLs180-5 „Laleczka”

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Tabor Dębica

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola Henschel 14H6


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Huta Pokój 1969 - 1987
Cementownia Groszowice 1987 - 1998
nieznane 1998 - 2005
Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" 2005 - 2020
Tabor Dębica 2020 - Nadal

Rozstaw

785 mm 1969 - 1998
750 mm 1969 - nadal

Oznaczenie

WLs180-05 1969 - 2005
6 1969 - 1987
8 1987 - 1998
WLs180-4 2005 - nadal
WLs180-5 „Laleczka” 2022 - nadal

Dodatkowe informacje

  • W Hucie Pokój nr zakładowy 6
  • W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8
  • W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4
  • W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła