Tabor:Lw-02963: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 6: | Linia 6: | ||
|Rok produkcji=1975 | |Rok produkcji=1975 | ||
|Rok odstawienia=2018 | |Rok odstawienia=2018 | ||
| − | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=2WLs50-2501 „Wujek” |
|Ostatni rozstaw=750mm | |Ostatni rozstaw=750mm | ||
|Ostatni typ silnika=Andoria S324 | |Ostatni typ silnika=Andoria S324 | ||
Aktualna wersja na dzień 13:10, 14 kwi 2023
<<< 2WLs50
2WLs50 2501
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1975
Producent
ZNTK Poznań
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2018
Aktualne oznaczenie
2WLs50-2501 „Wujek”
Aktualny rozstaw
750mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Andoria S324
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| KWK Śląsk Ruda Śląska | 1975 | - | 2022 grudzień |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 2022 grudzień | - | Nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1975 | - | Nadal |
Oznaczenie
| b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jest to pierwszy prototyp wersji zmodernizowanej 2Wls50 M1 oraz jedyny który powstał u producenta jako fabrycznie nowa lokomotywa. Lokomotywa ta ma fabryczną szeroką kabinę maszynisty.
Galeria
Źródła