Użytkownik:Skubihenio: Różnice pomiędzy wersjami
Skubihenio (dyskusja | edycje) m (→Witam!) |
Skubihenio (dyskusja | edycje) (Anulowanie wersji 10378 autora Skubihenio (dyskusja)) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{babel | pl | en-1 | ru-1 | de-1 | redaktor}} | {{babel | pl | en-1 | ru-1 | de-1 | redaktor}} | ||
+ | == Witam! == | ||
+ | Nazywam się Przemysław Zając. Koleją interesuje się od dziecka choć życie pokazało, że nie zawsze robimy to co lubimy i co nas interesuje. Z wykształcenia jestem mechanikiem górniczym i elektrykiem. Na co dzień jednak pracuje w branży budowlanej, a obecnie pracuje w Niemczech przy odrestaurowaniu zamku. Jako nastolatek kilkakrotnie skorzystałem z uprzejmości mojego wujka, który wtedy pracował w PKP jako maszynista. Zabierał mnie do pracy jako "niby" praktykanta i tak dzięki niemu poznałem tajniki tego zawodu, a przy okazji powiększyłem swoją wiedzę praktyczną. Na Enkolu chce się zajmować opisem silników stosowanych na kolei. Nie mam jednak dostępu do zdjęć, a takie by się przydały przy tworzeniu artykułu. Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam. |
Wersja z 21:45, 28 cze 2015
| ||
| ||
| ||
| ||
|
Witam!
Nazywam się Przemysław Zając. Koleją interesuje się od dziecka choć życie pokazało, że nie zawsze robimy to co lubimy i co nas interesuje. Z wykształcenia jestem mechanikiem górniczym i elektrykiem. Na co dzień jednak pracuje w branży budowlanej, a obecnie pracuje w Niemczech przy odrestaurowaniu zamku. Jako nastolatek kilkakrotnie skorzystałem z uprzejmości mojego wujka, który wtedy pracował w PKP jako maszynista. Zabierał mnie do pracy jako "niby" praktykanta i tak dzięki niemu poznałem tajniki tego zawodu, a przy okazji powiększyłem swoją wiedzę praktyczną. Na Enkolu chce się zajmować opisem silników stosowanych na kolei. Nie mam jednak dostępu do zdjęć, a takie by się przydały przy tworzeniu artykułu. Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.