Tabor:Lw-00145: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Drobna poprawka) |
(Drobna poprawka) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21264 |grafika = |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21264 |grafika = |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = odstawiony |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-293 |obecne_stacjonowanie = Przasnysz |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Piotrków Trybunalski Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1971-1977 |2_stacjonowanie = Mława Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1977-1984 |3_stacjonowanie = Nasielsk Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1984-1984 |4_stacjonowanie = Mława Wąsk. |4_okres_stacjonowania = od 1984 |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-293 |1_rok = od 1971 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} |
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 21:49, 11 lut 2016
L45H 21264 | |
Rok produkcji | 1971 |
Stan | odstawiony
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-293 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Przasnysz |
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1971
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Piotrków Trybunalski Wąsk. | 1971-1977 |
Mława Wąsk. | 1977-1984 |
Nasielsk Wąsk. | 1984-1984 |
Mława Wąsk. | od 1984
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-293 | od 1971
|
' |