Dyskusja:1Aw/M: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „W 168 widać ewidentne ślady tego, że posiadał napęd na oba wózki oraz ślad po sprężarce, więc prawdopodobnie B. Pokropiński się omylił w swej książce. --...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
W 168 widać ewidentne ślady tego, że posiadał napęd na oba wózki oraz ślad po sprężarce, więc prawdopodobnie B. Pokropiński się omylił w swej książce. --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 15:53, 5 lip 2011 (CEST) | W 168 widać ewidentne ślady tego, że posiadał napęd na oba wózki oraz ślad po sprężarce, więc prawdopodobnie B. Pokropiński się omylił w swej książce. --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 15:53, 5 lip 2011 (CEST) | ||
+ | Jeśli jeszcze zauważysz jakieś błędy - poprawiaj śmiało. --[[Specjalna:Wkład/83.4.214.85|83.4.214.85]] 20:34, 5 lip 2011 (CEST) |
Wersja z 18:34, 5 lip 2011
W 168 widać ewidentne ślady tego, że posiadał napęd na oba wózki oraz ślad po sprężarce, więc prawdopodobnie B. Pokropiński się omylił w swej książce. --Phinek 15:53, 5 lip 2011 (CEST) Jeśli jeszcze zauważysz jakieś błędy - poprawiaj śmiało. --83.4.214.85 20:34, 5 lip 2011 (CEST)