Tabor:Lw-00254: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(dr meryt) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
− | |Kolej= | + | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-262|1982|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-262|1982|nadal}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}} | ||
}} | }} |
Wersja z 22:28, 11 paź 2017
<<< L45H
L45H 24607
Stan: sprawna
Rok produkcji
1982
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-262
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Sompolno | 1982 | - | 1992 |
Krośniewice | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-262 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła