Oborniki Wielkopolskie Miasto: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
==Opis układu torowego== | ==Opis układu torowego== | ||
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane | Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane | ||
− | |||
− |
Wersja z 08:43, 13 lut 2018
Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna.
Charakterystyka
- Liczba torów - 2
- Liczba peronów - 1
- Liczba krawędzi peronowych - 1
- Kasa - czynna
Opis układu torowego
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane