Tabor:Lw-00291: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Lw-00291 do Tabor:Lw-00291: Właściwa przestrzeń nazw) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Śmigiel | |Ostatnie stacjonowanie=Śmigiel | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Kolej=Śmigielska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Śmigielska Kolej Dojazdowa | ||
|Opis=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. | |Opis=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. |
Wersja z 23:19, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 25011
Stan: sprawna
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-241
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Śmigiel
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Śmigielska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Opalenica Wąskotorowa | 1985 | - | 1996 |
Śmigiel | 1996 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1985 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-241 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.