Tabor:Lw-00385: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7615 do Tabor:Lw-00385: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150") |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Przasnysz | |Ostatnie stacjonowanie=Przasnysz | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 |
|Kolej=Mławska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Mławska Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6 | |Uwagi=W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6 |
Wersja z 23:29, 23 mar 2018
<<< WLs150
WLs150 7615
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
WLs150-7615
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przasnysz
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola DSR150
Kolej
Mławska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Cukrownia Dobre | 1967 | - | 2002 |
Krośniewice | 2002 | - | 2008 |
Mława | 2008 | - | 2008 |
Przasnysz | 2008 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs150-7215 | 1967 | - | nadal |
6 | 1967 | - | 2002 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6
Szczegółowy opis i uwagi
Data zmiany miejsca stacjonowania z Mławy na Przasnysz przypuszczalna.