Tabor:Lw-00379: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7234 do Tabor:Lw-00379: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150") |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 |
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 | |Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}} |
Wersja z 23:30, 23 mar 2018
<<< WLs150
WLs150 7234
Stan: złom
Rok produkcji
1966
Stan
Złom
Rok złomowania
2003
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7234
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola DSR150
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1966 | - | 1967 |
Kętrzyn Wąskotorowy | 1967 | - | 1971 |
Gdańsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1975 |
Mareza | 1975 | - | 1983 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1983 | - | 1985 |
Mareza | 1985 | - | 1987 |
Cukrownia Kruszwica | 1987 | - | 2003 |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | 1967 |
750 mm | 1967 | - | 2003 |
Oznaczenie
Lyd1-310 | 1966 | - | 1967 |
Lyd1-225 | 1967 | - | 1987 |
WLs150-7234 | 1987 | - | 2003 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła