Tabor:Lw-00378: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7233 do Tabor:Lw-00378: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150") |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 |
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | ||
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych |
Wersja z 23:30, 23 mar 2018
<<< WLs150
WLs150 7233
Stan: sprawna
Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną
Rok produkcji
1966
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd1-309
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola DSR150
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Użytkownik
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta Bytomia
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1966 | - | 1969 |
Rudy | 1969 | - | 1970 |
Maciejkowice | 1970 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd1-309 | 1966 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017.