Tabor:Lw-00870: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatni typ silnika=b/d | |Ostatni typ silnika=b/d | ||
|Ostatnie stacjonowanie=PKP | |Ostatnie stacjonowanie=PKP | ||
+ | |Uwagi=Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | ||
}} | }} |
Wersja z 16:38, 7 kwi 2018
<<< Ls750H
Ls750H 6536
Stan: złom
Rok produkcji
1964
Producent
Fablok
Stan
Złom
Rok odstawienia
-
Rok złomowania
-
Ostatnie oznaczenie
SM15-003
Ostatni rozstaw
1435 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
PKP
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
b/d
Stacjonowanie
b/d | b/d | - | b/d |
Rozstaw
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła