Oborniki Wielkopolskie Miasto: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna. | + | Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na [[Linia kolejowa nr 354|linii kolejowej nr 354]] Poznań– Piła Główna. |
| + | |||
| + | <gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption=""> | ||
| + | Plik:EDK-300.jpg|Dźwig kolejowy [[EDK-300]] na przystanku [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]]. | ||
| + | </gallery> | ||
| + | {{clear}} | ||
| + | <gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption=""> | ||
| + | Plik:Grzejnik.jpg|Wagon ogrzewczy [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]]. | ||
| + | </gallery> | ||
| + | {{clear}} | ||
| + | <gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption=""> | ||
| + | Plik:Salonka.jpg|Wagon salonowy [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]]. | ||
| + | </gallery> | ||
| + | {{clear}} | ||
| + | |||
| + | |||
==Charakterystyka== | ==Charakterystyka== | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
Wersja z 18:18, 8 kwi 2018
Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna.
Dźwig kolejowy EDK-300 na przystanku Oborniki Wielkopolskie Miasto.
Wagon ogrzewczy Oborniki Wielkopolskie Miasto.
Wagon salonowy Oborniki Wielkopolskie Miasto.
Charakterystyka
| Perony | Liczba peronów | Liczba krawędzi peronowych | Bocznice | Liczba bocznic | Liczba torów głównych | Liczba torów ogółem | Rampa przeładunkowa | Uwagi |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| tak | 1 | 1 | nie | 0 dawniej 1 | 2 | 2 dawniej 3 | nie | Bocznica służyła Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej. |
Opis układu torowego
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do PGKiM, ale została zlikwidowana w latach 90.