Tabor:Lw-00870: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-b\.d\. +b/d)) |
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-Ostatni typ silnika=b/d +Ostatni typ silnika=Nieznany)) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie oznaczenie=SM15-003 | |Ostatnie oznaczenie=SM15-003 | ||
|Ostatni rozstaw=1435 mm | |Ostatni rozstaw=1435 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
|Ostatnie stacjonowanie=PKP | |Ostatnie stacjonowanie=PKP | ||
|Uwagi=Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm | |Uwagi=Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm |
Wersja z 01:44, 13 kwi 2018
<<< Ls750H
Ls750H 6536
Stan: złom
Rok produkcji
1964
Producent
Fablok
Stan
Złom
Rok odstawienia
-
Rok złomowania
-
Ostatnie oznaczenie
SM15-003
Ostatni rozstaw
1435 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
PKP
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
b/d | b/d | - | b/d |
Rozstaw
1435 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła