Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/test długiego artu: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 130: | Linia 130: | ||
w wielu akapitach | w wielu akapitach | ||
− | {{#ask: [[kategoria:Biblioteka - katalog artykułów prasowych]] [[Art czasopismo::Świat Kolei]] [[Art rok publikacji:: | + | {{#ask: [[kategoria:Biblioteka - katalog artykułów prasowych]] [[Art czasopismo::Świat Kolei]] [[Art rok publikacji::1995::1996]] |
|mainlabel=Sygnatura | |mainlabel=Sygnatura | ||
|?Art tytuł = Tytuł | |?Art tytuł = Tytuł |
Aktualna wersja na dzień 20:10, 17 kwi 2018
Tu jest długi artykuł który jest strasznie baardzo długi tak długi, że trudno go ogarnąć i wymaga wielu rozdziałów i podrozdziałów, wielu wielu wielu.
Wszak nie jest to zagadnienie banalne i proste. a zatem musi mieć duży i długi opis a zwłaszcza długą i skomplikowaną definicję. Zaś definicja jest tak skomplikowana, że można blablać i blablać długo na jej temat. Zaś wszyscy czytacze będą ją czytać i czytać nic z niej nie rozumiejąc, gdyż tak będzie zagmatwana.
Zatem po za definicją będzie trzeba jeszcze opisać pokrótce genezę, historię i różne dzieje tegoż właśnie.
Historia[edytuj]
A co tam, przecież każde coś o czym można długo pisać ma na pewno swoją historię... A historia jak to historia nie była banalna.
Ba była to historia przez duże HiHi :)
Hi hi było takie, że gdyby je niechcący położyć na wznak to nie jeden helikopter z rozpędu i znienacka, a nawet ukradkiem byłby wylądował.
Dawno dawno temu[edytuj]
Coś było wzięło i powstało. A jak powstało to już było i już.
A jak powstawało to było małe i mało istotne.. ale było nowe więc nawet tym się trochę interesowano. Jednak jako że była to nowość to nikt nie sądził, że tak wielka historia przed tym czymś i każdy sądził, że taki małe coś to trochę będzie i zniknie. Zatem nie zbierano wszelakich oznak bycia tegoż.
Mniej dawniej temu[edytuj]
Skoro powstało to już było i zostało. I było, było, było i bycia nie było końca.
I ciągle dalej było i było i jakoś mu tak dobrze wychodziło, że było i było.
W końcu pojawiły się pierwsze wzmianki kronikarskie, które już z racji swego późnego spisania musiały być uwstecznione i wypaczone. Tak to jest gdy bieżącej historii nie zapisujemy tylko po czasie próbujemy znaleźć opis do opis do wydarzeń minionych.
Eksploatacja[edytuj]
A było to coś eksploatowane mniej lub bardziej.
Zaś im mocniej było eksploatowane tym bardziej było wyeksploatowane. Zaś im było bardziej wyeksploatowane tym bardziej było naprawiane lub nawet modernizowane.
Modernizacje[edytuj]
Widać nie jeden Finek jest na świecie :)
Inni też lubią coś zmodernizować, zrobić po bożemu i na nowych uszczelkach.
§1[edytuj]
Zatem aby opisać modernizacje najlepiej przytoczyć tabelkę:
Numer kolejny | Rok przebudowy | Ile uszczelek wymieniono | Czy było po bożemu |
1 | 1964 | 2 | jak cholera |
2 | 1974 | 20 | mniej |
3 | 1984 | 21 | nijak |
4 | 1994 | 12 | tylko trochę |
5 | 2004 | 1582 | a nawet po katolicku |
Modernizacje to długi temat więc trzeba też dać trochę ble blania:
Modernizacja 1[edytuj]
ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,
Silnik[edytuj]
Wymyto
π
drzwi
ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,
ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,, ble ble, ble ble,,
ble ble, ble ble,,
Skrzynka biegów[edytuj]
Nie wymyto.
Modernizacja 2[edytuj]
ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,
Też była ale nic nie zrobiono po za ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,
bla bla bla...
i gul gul gul
gdyż dużo się piło podczas tej modernizacji.
ble ble, ble ble,,ble ble, ble ble,,
Wnioski[edytuj]
Same mądre i konstruktywne
Wszak art długi ma też długie wnioski wnioskowate
w wielu akapitach w wielu akapitach
w wielu akapitach
w wielu akapitach
w wielu akapitach
Przypisy[edytuj]
Zagramaniczne i naukowe