Użytkownik:Bohun/Forst Hilti (przystanek kolejowy): Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 53: Linia 53:
  
 
==eu47==
 
==eu47==
 +
 +
{| class="wikitable"
 +
! Logo
 +
! Liczba peronów
 +
! Liczba krawędzi peronowych
 +
! Bocznice
 +
! Liczba bocznic
 +
! Liczba torów głównych
 +
! Liczba torów ogółem
 +
! Rampa przeładunkowa
 +
! Uwagi
 +
|-
 +
| style="text-align:center" | [[File:Deutsche_Bahn_AG-Logo.svg|220px]]
 +
| style="text-align:center" | 1
 +
| style="text-align:center" | 1
 +
| style="text-align:center" | tak
 +
| style="text-align:center" | 2
 +
| style="text-align:center" | 1
 +
| style="text-align:center" | 3
 +
| style="text-align:center" | tak
 +
| style="text-align:center" | Bocznice służyły fabryce mebli. Regularnie przybywał na nie skład zestawiony z lokomotywy SM42 kilku węglarek i kilku wagonów do drewna.
 +
|}

Wersja z 06:36, 11 lip 2018

Forst Hilti - przystanek kolejowy w Liechtensteinie położony w lesie obok miasta Schaan. W pobliżu znajduje się firma Hilti Corporation. Jest jednym z czterech przystanków kolejowych w tym kraju.

Dane stacji

|Współrzędne - 47 ° 10'52 "N 9 ° 31'16" E  /  47,1812 9,5210 N ° ° E

|Przewoźnik - ÖBB

|Linia kolejowa - Feldkirch-Buchs

|Perony - jeden

|Wiata peronowa - tak

|Budynek dworcowy - nie

|Inna zabudowa - nie

|Linia zelektryfikowana - tak

|Liczba torów - 1


Słonawy (przystanek kolejowy)-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.




Model Nr fabryczny Rok produkcji Szerokość toru Stan Obecne miejsce stacjonowania Prędkość maksymalna Uwagi
RL1 4160 1930 600mm Sprawny MPWiK - Zakład Uzdatniania Wody Kraków Bielany b/d

eu47

Logo Liczba peronów Liczba krawędzi peronowych Bocznice Liczba bocznic Liczba torów głównych Liczba torów ogółem Rampa przeładunkowa Uwagi
Deutsche Bahn AG-Logo.svg 1 1 tak 2 1 3 tak Bocznice służyły fabryce mebli. Regularnie przybywał na nie skład zestawiony z lokomotywy SM42 kilku węglarek i kilku wagonów do drewna.