Sr 1: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Automatyczny import artykułów *** aktualny tekst nadpisany ***) |
(aktualizacja artyklu przez bota *** aktualny tekst nadpisany ***) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''Sr 1''' (''Stój'') - sygnał nadawany przez [[semafor|semafor kształtowy]] nakazujący zatrzymanie [[pociąg]]u przed tym semaforem. * Dzienny obraz sygnału: ramię semafora ustawione poziomo, na prawo od masztu semafora. *Nocny obraz sygnału: czerwone światło na semaforze | + | '''Sr 1''' (''Stój'') - sygnał nadawany przez [[semafor|semafor kształtowy]] nakazujący zatrzymanie [[pociąg]]u przed tym semaforem. |
+ | |||
+ | * Dzienny obraz sygnału: ramię semafora ustawione poziomo, na prawo od masztu semafora. | ||
+ | |||
+ | * Nocny obraz sygnału: czerwone światło na semaforze | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Plik:Sr1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Sr 1 | Plik:Sr1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Sr 1 | ||
Linia 7: | Linia 11: | ||
§65 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | §65 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | ||
− | [[Kategoria:Hasła | + | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
[[Kategoria:Prawo kolejowe]] | [[Kategoria:Prawo kolejowe]] | ||
[[Kategoria:Sygnalizacja]] | [[Kategoria:Sygnalizacja]] |
Wersja z 16:51, 2 kwi 2012
Sr 1 (Stój) - sygnał nadawany przez semafor kształtowy nakazujący zatrzymanie pociągu przed tym semaforem.
- Dzienny obraz sygnału: ramię semafora ustawione poziomo, na prawo od masztu semafora.
- Nocny obraz sygnału: czerwone światło na semaforze
Źródła
§65 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)