Użytkownik:Skubihenio: Różnice pomiędzy wersjami
Skubihenio (dyskusja | edycje) |
Skubihenio (dyskusja | edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{babel | pl | en-1 | ru-1 | redaktor}} | {{babel | pl | en-1 | ru-1 | redaktor}} | ||
− | + | == Witam! == | |
− | + | Nazywam się Przemysław Zając. Na Enkolu jestem od niedawna i mój wkład w nim jest skromny. Koleją interesuje się od dziecka choć życie pokazało że na codzień nie zawsze robimy to co lubimy i co nas interesuje. Z wykształcenia jestem mechanikiem górniczym i elektrykiem. Na codziń jednak pracuje w branży budowlanej a obecnie pracuje w Niemczech przy odrestaurowaniu zamku. Jako nastolatek kilkakrotnie skorzystałem z uprzejmości mojego wujka, który wtedy pracował w PKP jako maszynista. Zabierał mnie do pracy jako "niby" praktykanta i tak dzięki niemu poznałem tajniki tego zawodu a przy okazji powiekszyłem swoją wiedzę praktyczną. Na Enkolu chce się zajmować opisem silników stosowanych na kolei, nie mam jednak dostępu do zdięć a takie by się bardzo przydały przy tworzeniu artykułu. Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam. | |
− | |||
− | Nazywam się Przemysław Zając. |
Wersja z 23:14, 15 cze 2012
| ||
| ||
| ||
|
Witam!
Nazywam się Przemysław Zając. Na Enkolu jestem od niedawna i mój wkład w nim jest skromny. Koleją interesuje się od dziecka choć życie pokazało że na codzień nie zawsze robimy to co lubimy i co nas interesuje. Z wykształcenia jestem mechanikiem górniczym i elektrykiem. Na codziń jednak pracuje w branży budowlanej a obecnie pracuje w Niemczech przy odrestaurowaniu zamku. Jako nastolatek kilkakrotnie skorzystałem z uprzejmości mojego wujka, który wtedy pracował w PKP jako maszynista. Zabierał mnie do pracy jako "niby" praktykanta i tak dzięki niemu poznałem tajniki tego zawodu a przy okazji powiekszyłem swoją wiedzę praktyczną. Na Enkolu chce się zajmować opisem silników stosowanych na kolei, nie mam jednak dostępu do zdięć a takie by się bardzo przydały przy tworzeniu artykułu. Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.