Tabor:Lw-00193: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=760 mm | |Ostatni rozstaw=760 mm | ||
|Ostatni typ silnika=nieznany | |Ostatni typ silnika=nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=CFI Moroeni |
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany. | |Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFI Moroeni|2009}}{{Lw stacjonowanie|CFI Hunedoara|1976|2009}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFI Moroeni|2009}}{{Lw stacjonowanie|CFI Hunedoara|1976|2009}} |
Wersja z 22:52, 9 kwi 2019
<<< L45H
L45H 23126
Stan: nieznany
Rok produkcji
1976
Producent
FAUR
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
L45H-071
Aktualny rozstaw
760 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
CFI Moroeni
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
nieznany
Stacjonowanie
CFI Moroeni | 2009 | - | b/d |
CFI Hunedoara | 1976 | - | 2009 |
Rozstaw
760 mm | 1976 | - | b/d |
Oznaczenie
L45H-070 | 1976 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany.