Tabor Nasielskiej Kolei Dojazdowej: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(c.d.n) |
|||
| Linia 37: | Linia 37: | ||
|3 V 1955 r. [[WMD Nowy Dwór Gdański|WMD Nowy Dwór Gd.]] | |3 V 1955 r. [[WMD Nowy Dwór Gdański|WMD Nowy Dwór Gd.]] | ||
|ex 99.25005 ex C11-703 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 41 | |ex 99.25005 ex C11-703 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 41 | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | |} | ||
| + | |||
| + | === Wagony motorowe === | ||
| + | {| class="wikitable sortable" | ||
| + | !Seria i nr | ||
| + | !Wytwórnia i numer fabr. | ||
| + | !Rok produkcji | ||
| + | !Przybycie | ||
| + | !Odejście | ||
| + | !Uwagi | ||
| + | |- | ||
| + | |M 101 | ||
| + | |[[Zakłady Ostrowieckie]] ? | ||
| + | |1938 | ||
| + | |X 1950 r. [[WMD Gozdów]] ? | ||
| + | |ok. 1951 r. WMD Sochaczew | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | |M 102 | ||
| + | |[[Zakłady Ostrowieckie]] ? | ||
| + | |1938 | ||
| + | |X 1950 r. [[WMD Gozdów]] ? | ||
| + | |ok. 1951 r. WMD Sochaczew | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | |} | ||
| + | |||
| + | === Lokomotywy spalinowe === | ||
| + | {| class="wikitable sortable" | ||
| + | !Seria i nr | ||
| + | !Wytwórnia i numer fabr. | ||
| + | !Rok produkcji | ||
| + | !Przybycie | ||
| + | !Odejście | ||
| + | !Uwagi | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | |- | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
| + | | | ||
|- | |- | ||
| | | | ||
Wersja z 16:09, 26 sty 2013
Tabor Nasielskiej Kolei Dojazdowej na inwentarzu WMD Nasielsk w latach 1950-2001.
Lokomotywy Parowe
| Seria i nr | Wytwórnia i numer fabr. | Rok produkcji | Przybycie | Odejście | Uwagi |
|---|---|---|---|---|---|
| T2-1026 | Orenstein & Koppel 5851 | 1912 | przekazany z ? (przed 2 III 53 r.) | 10 IV 54 r. Zakłady Magnezytowe Strzelin | ex Jurgen Brandt Rendsburg Nr 8 |
| Ty1-1084 | Freudenstein 2 | 1899 | 21 II 50 r. WMD Lisewo | od VI 54 r. do 4 X 56 r. dzierżawa Kraków (13 VIII 54 r. w trakcie dzierżawy przekazany na inwentarz WMD Warszawa Stalowa | ex W.K.A.G. 4 |
| Ty2-1123 | Hartman 1331 | 1884 | 1950 r. WMD Sochaczew | 1951 r. WMD Nowy Dwór Gd. | ex 99.2504 ex C11-701 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 9 |
| Ty2-1128 | Hartman 1664 | 1890 | 1950 r. WMD Krośniewice | 3 V 1955 r. WMD Nowy Dwór Gd. | ex 99.25005 ex C11-703 ex K.Sächs.St.E.B. 1 K 41 |
Wagony motorowe
| Seria i nr | Wytwórnia i numer fabr. | Rok produkcji | Przybycie | Odejście | Uwagi |
|---|---|---|---|---|---|
| M 101 | Zakłady Ostrowieckie ? | 1938 | X 1950 r. WMD Gozdów ? | ok. 1951 r. WMD Sochaczew | |
| M 102 | Zakłady Ostrowieckie ? | 1938 | X 1950 r. WMD Gozdów ? | ok. 1951 r. WMD Sochaczew |
Lokomotywy spalinowe
| Seria i nr | Wytwórnia i numer fabr. | Rok produkcji | Przybycie | Odejście | Uwagi |
|---|---|---|---|---|---|
Źródła
- Zbigniew Tucholski, Nasielska Kolej Dojazdowa