Tabor:Lw-01493: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
| − | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica |
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|b/d|b/d}} |
| − | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie||b/d|b/d}} |
| − | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|b/d|b/d}} |
}} | }} | ||
Wersja z 21:51, 3 wrz 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1827
Stan: nieznany
Rok produkcji
1966
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
| Cukrownia Kruszwica | b/d | - | b/d |
Rozstaw
| 750 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
| b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła