Tabor:Lw-00327: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00327 na Tabor:Lw-00327, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | |Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | ||
+ | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
|Uwagi=Numer zakładowy 2 | |Uwagi=Numer zakładowy 2 | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek"|1964|Nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek"|1964|Nadal}} |
Wersja z 19:13, 12 lis 2019
<<< WLs150
WLs150 6835
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1964
Producent
Fablok
Stan
Odstawiona
Rok złomowania
2013
Aktualne oznaczenie
WLs150-6835
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek"
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola SDSR150
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | 1964 | - | Nadal |
Rozstaw
785 mm | 1964 | - | Nadal |
Oznaczenie
WLs150-6835 | 1964 | - | Nadal |
2 | 1964 | - | Nadal |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 2
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła