Tabor:Lw-01112: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=1570 | |Numer=1570 | ||
|Rok produkcji=1964 | |Rok produkcji=1964 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1570 |
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Baildon | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Baildon | ||
|Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice | |Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice | ||
+ | |Uwagi=W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1964|do roku kasacji}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1964|do roku kasacji}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1570|1964|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:57, 12 lis 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1570
Stan: złom
Rok produkcji
1964
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs50-1570
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Baildon
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Huta Baildon | 1964 | - | do roku kasacji |
Rozstaw
785 mm | 1964 | - | do roku kasacji |
Oznaczenie
WLs50-1570 | 1964 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła