Tabor:Lw-01481: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Kościuszko" w Chorzowie | |Ostatnie stacjonowanie=Huta "Kościuszko" w Chorzowie | ||
+ | |Uwagi=Numer zakładowy 1 | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Kościuszko" w Chorzowie|1965|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Kościuszko" w Chorzowie|1965|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1762|1965|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1762|1965|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|615 mm|1965|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|615 mm|1965|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 14:55, 23 lis 2019
<<< WLs50
WLs50 1762
Stan: nieznany
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1762
Aktualny rozstaw
615 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta "Kościuszko" w Chorzowie
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Huta "Kościuszko" w Chorzowie | 1965 | - | b/d |
Rozstaw
615 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1762 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 1
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła